Pontos és hiteles munkaidő nyilvántartás? De hogyan?

Mikor szükséges egy hatékony munkaidő nyilvántartó rendszer?

“Este 11-kor bementem megnézni mi van az étteremben. Két ember volt bent, a többiek már hazamentek. Papíron meg az összes aznapos. Ekkor döntöttem, hogy valamit tenni kell, mert nem lehetek folyton itt, ők meg azt írnak be amit akarnak.”

Nálad hogyan történik a munkaidő nyilvántartás?

Mindenki becsületesen vezeti a jelenléti ívet, még akkor is, ha elkésik? Ha nem fix béres a fizetés, akkor mennyi időt töltesz az adatok kiszámolásával?

Egy-két dolgozó esetén még könnyen megy a munkaidő nyilvántartás, de több fő esetén már könnyen elcsúszhatnak az adatok. 10-20 fő felett már rengeteg időt vesz igénybe az adatok ellenőrzése, számolása. 100 fő felett pedig külön munkatársakat kell csak ezért foglalkoztatni.

Munkaidő nyilvántartás költséghatékonyan…

  • Nem akarsz százezreket – milliókat költeni egy egyszerű feladat megoldására?
  • Csak a papíralapú munkaidő nyilvántartás bizonytalanságát szeretnéd megszüntetni
  • Egy egyszerűen kezelhető megoldásra vágysz

 

Kisvállalkozásoknak sokszor nincs szüksége nagy, drága rendszerekre. A munkaidő nyilvántartás általában csak a papíron vezetett be- és kilépésekből áll. De az emberi tényező előbb-utóbb lépésre kényszeríti a tulajdonosokat. Itt egy valós történet egy partner praxisából:

Építőipari cég. Az irodai dolgozókon kívül mindenki a terepen dolgozik. Maguk írják a munkaidőt, havi jelentést adnak túlórákkal együtt. Az épületek épülnek, így egy ideig mindenki nyugodt, mígnem egyszer csak érdekes dolog kelti fel a figyelmet. Ugyanis volt egy céges megbeszélés a központban. Mindenki ott volt és mivel jól haladtak, kora délután már mindenki hazamehetett.


És mi volt a munkaidő nyilvántartásokkal? Papír szerint nagyon sok ember aznap a terepen dolgozott és még túlórázott is! . . .

Munkaidő nyilvántartó rendszerek összehasonlítása

Kompakt
munkaidő nyilvántartók

Professzionális munkaidő nyilvántartók

Kompakt munkaidő nyilvántartó eszközök

Ezeket az eszközöket kis cégek számára ajánlom, kb. 80-100 főig. Az ujjlenyomatos azonosítás révén nincs lehetőség a belépőkártya kölcsönadására vagy a hamis adatrögzítésre. A készülék és a hozzá járó szoftver egyszerűen kezeli a be- és kilépésekből kalkulált munkaidő nyilvántartást.

Hogyan működik?
  • Minden dolgozónak fel kell venni az ujjlenyomatát, amivel azonosítja magát.
  • A készülék nem a lenyomatot tárolja, hanem az abból kalkulált egyedi számot.
  • A dolgozó két gomb segítségével kiválasztja, hogy munkakezdés (IN) vagy távozás (OUT), majd azonosítja magát.
  • Az adatok lekérdezhetők és Excel fájlba exportálhatók.

 

Kinek nem ajánlott?
  • Akik minősített munkarendet is kezelnének (külső munka, hivatalos távollét, szabadság).
  • Többszáz dolgozót foglalkoztatóknak, mert bár több készülék telepíthető, a gyári szoftver nem elég rugalmas

Professzionális munkaidő nyilvántartó rendszer

Mitől professzionális?

Attól, hogy képes 100-200 vagy akár több ezer dolgozó adatát pontosan kezelni és gyorsan feldolgozni. Sok dolgozót már nem célszerű papíron vezetni! Amit megspórolsz a rendszeren, azt többszörösen kifizeted a külön erre felvett dolgozók bérében

 
Egy profi rendszer milyen funkciókat biztosít?
  • Professzionális funkciók:
    • Korlátlan számú dolgozó / felhasználó
    • Korlátlan kliens, így akár minden dolgozó ellenőrizni tudja saját be-kilépési adatait, aktuális elszámolását (jogosultság alapján)
    • Kliens oldalon nem igényel telepítést a böngésző alkalmazásnak köszönhetően
    • Teljes körű beosztás és munkaidő elszámolás
    • Kétirányú vállalatirányítási és bérelszámoló rendszer integráció
  • Jelentések, exportok:
    • HTML, XML, Excel
    • Kompatibilis más gyártók jelentéskészítő megoldásaival
    • Előre beépített jelentések
    • Felhasználó által definiált kimutatások
    • Teljesítmény és hatékonysági riportok
    • Korlátlan munkaidő modellek
    • Korlátlan számú elszámolási szabály a vállalat érdekei szerint
    • Költséghely/költségviselő szerinti elszámolások
    • Túlóra elszámolás
  • Időgazdálkodás: Automatizált munkaügyi folyamatok a dolgozó felvételétől a napi feladatokig. Törvényi kötelezettségeknek megfelelő munkaidő nyilvántartás. Beosztástervezés, munkafolyamathoz, kompetenciához igazítva. Home Office workflow támogatással. Szabadságtervezés és távollétnyilvántartás. Mobil applikációval!
    • Beosztás tervezés
    • Munkaidő nyilvántartás
    • Mobil applikáció
    • Szabadság workflow menedzsment
    • Home office workflow menedzsment
    • Távollétek rögzítése
    • Bérprogram integráció
    • Beléptető rendszer integráció
    • Komplex beosztás tervezés
    • Projekt / költséghely alapú elszámolás
    • Munkába járás
    • EFO menedzsment
 
Beléptető rendszer, Beléptető integráció:

Kártyás, ujjlenyomatos, forgóvillás, mágneszáras KI – BE mozgás rögzítés és ellenőrzés, valós idejű adatokkal, okos funkciókkal. Kiemelkedően megbízható hardveres eszközök, támogatással. Okos funkcióinkkal valós idejű adatok állnak rendelkezésére bárhol is legyenek a telephelyei a világon. Figyelje online a ki- és belépési adatokat vagy állítson be automata figyelmeztetéseket, késés/korábbi távozás esetén. Az időadatokból az OLM Rendszer automatikusan tud munkaügyi számításokat végezni.

  • Beléptető rendszer integráció
  • Mobil jelenlét rögzítő készülék
  • Jelenlét menedzsment felületek
  • Rugalmas munkaidő menedzsment
  • Beléptető rendszer telepítés
  • Kamera rendszer telepítés, karbantartás
 
Mobil applikáció

Valós idejű munkaügyi adatok. Szabadság-távollét kérvényezés jóváhagyás. Az OLM Rendszer innovatív alkalmazásával bárhonnan és bármikor tud szabadságot vagy távollétet kérvényezni. A percre pontos munkaidő adatoknak köszönhetően minden fontosabb információt megtalál a munkavégzéshez. Elképesztően hatékony platform home office menedzsmenthez is. Adatváltozás bejelentőjével csökkentheti az adminisztratív terheket.

  • Munkaidő beosztás
  • Munkaidő nyilvántartás
  • Szabadság workflow menedzsment
  • Home office workflow menedzsment
  • Jelenlétek
  • Kimutatások
  • Kommunikációs “push” üzenetek
Mező Imre - cégvezető

“A Te vállalkozásodnál hogy történik a munkaidő elszámolása? Mindenki becsületesen írja a jelenléti ívet, még ha késik is? Több fő esetén már elcsúsznak az adatok. 10-20 fő felett pedig már rengeteg időbe telik az adatok ellenőrzése, számolása.”

Ha mélyebben is érdekel, milyen szempontok alapján érdemes kiválasztani a megfelelő rendszert, olvasd el Mező Imre cégvezető szakmai elemzését.

Személyre szabott megoldásra van szükséged?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és tervezzük meg együtt a megfelelő rendszert!

Contact Form Demo